Tudi to šolsko leto se pridružujemo projektu BEREMO SKUPAJ.

Letošnji, drugi Nacionalni mesec skupnega branja 2019, bo potekal

  • od 8. septembra (mednarodni dan pismenosti)
  • do 13. oktobra (zaključek ®Tedna otroka).

Letos se z NMSB pridružujemo evropski bralni kampanji EUReads (Evropa bere: www.europereads.com), ki povezuje bralne aktivnosti po vsej Evropi z namenom, da bi dvignili zavest o pomembnosti izobraževanja in pismenosti v zgodnjem otroštvu.

NA ŠOLI SMO ŽE NAČRTOVALI IN PRIČELI IZVAJATI RAZLIČNE DEJAVNOSTI…

PRIDRUŽITE SE NAM …

  • 15 minut glasnega branja vsako učno uro angleščine na urniku
  • Starejši berejo mlajšim (branje v vrtcu, JV, OPB)
  • Obisk knjižnice, poslušanje in pripovedovanje zgodb, likovno poustvarjanje
  • Branje po izzivih:OPB
  1. Izberem slikanico v najljubši barvi
  2. Knjiga, ki ti je bila podarjena
  3. Knjiga s številko v naslovu
  4. Knjiga, ki se dogaja v jeseni
  5. Knjiga, kjer nastopajo živali
  • Beremo na hodniku…
  • Pri urah slovenščine beremo skupaj knjigo, ki je letos obvezno branje za Cankarjevo tekmovanje Groznovilca v hudi hosti. Med branjem se igramo kot to počnejo naši junaki v zgodbi. Film je iz pripovedovanja strašnih zgodb, kdo bo boljši.
  • Spodbujanje skupnega branja v družini (pri urah slovenščine)
    • učenec in starš prebereta skupaj ali vsak zase isto knjigo (npr. 1. knjigo domačega branja ali prvo knjigo za Bralno značko), se o njej pogovarjata in to potrdita s podpisom izjav
  • V okviru KIZ bodo učenci od 1. do 9. razreda obiskali šolsko knjižnico
  • Dan dejavnosti (4.a): Kulturni dan: Beremo skupaj…Berem zato sem kul… branje svoje najljubše knjige, delo po postajah (branje sosšolcu, poslušanje, obnova/pesem ob knjigi,….). Kako najti tisto pravo knjigo – obisk knjižnice.
  • Knjiga ki me je prebrala……učiteljica predstavi knjigo, ki jo je prebrala, jo prebira ali priporoča učencem, dejavnost poteka pri RU ali  KEM, BIO
  • Dobra revija je vir znanja; učenci morajo prebrati vsaj  tri različne prispevke iz revije GEA in NATIONAL GEOGRAPHIC, predstavijo pred sošolci in naredijo povzetek prebranega. ( ure KEM, BIO)
  • Berem skupaj s sošolcem (vsak dan 10 minut) (3.a)
    • Predstavim svojo najljubšo knjigo – pri uri SLJ
    • Kulturni dan: Beremo skupaj
    • Ureditev bralnega kotička in določitev učencev za razredno službo za branje (spodbujanje sošolce za redno obiskovanje  knjižnice, za branje, skrb za urejenost bralnega kotička)
    • Iskanje besed (najljubša, najlepša, najdaljša, najbolj žalostna,….)

 

(Skupno 330 obiskov, današnjih obiskov 1)